Pėsčiųjų ir dviratininkų mygtukai Vilniaus mieste yra sensoriniai, t. y. užtenka priliesti delnu mygtuką ir jo viršutinėje dalyje užsidega užrašas „Laukite“.
Naujai projektuojamose ar rekonstruojamose sankryžose ir pėsčiųjų perėjose montuojami pėsčiųjų mygtukai, pritaikyti silpnaregiams. Jie turi ant mygtuko korpuso esančią iškilią krypties rodyklę ir papildomo garsinio signalo skleidimo esant raudonam šviesoforo signalui skleidimo funkciją. Jei įrengiamas sensorinis silpnaregiams pritaikytas mygtukas, jis turi mygtuko paspaudimo patvirtinimo funkciją (garso signalas ar vibracija).
Visiškai nėra svarbu, kiek kartų Jūs paspausite pėsčiųjų ar dviratininkų mygtuką. Užtenka vieno paspaudimo, kad sankryžos valdiklis sureaguotų į Jūsų užklausą. Nuo paspaudimų skaičiaus nepriklauso, anksčiau ar vėliau įsijungs žaliojo šviesoforo signalas pėstiesiems ar dviračiams;
Svarbu įsidėmėti, kad po mygtuko paspaudimo žaliojo šviesoforo signalo laukimo laikas skirtingose sankryžose yra skirtingas: jei netoli sankryžos (pėsčiųjų perėjos), kurią bandoma pereiti ar pravažiuoti dviračiu, yra viena ar kelios sankryžos, tai darbo režimai tarp šalia esančių sankryžų bus sinchronizuoti ir transporto srautas per šalia esančias sankryžas leidžiamas koordinuotai. Toks eismo valdymo metodas vadinamas sankryžos daliniu adaptyvumu. Todėl pėsčiasis ar dviratininkas, paspaudęs mygtuką, gaus leidimą pereiti/pervažiuoti gatvę ne iš karto, o tik tam tikru, iš anksto nustatytu laiku. Tokiu atveju maksimalus pėsčiojo ar dviratininko laukimo laikas gali siekti iki 110 s (piko metu). Esant kitam eismo valdymo metodui (sankryžos visiškas adaptyvumas), pėsčiojo ar dviratininko laukimo laikas gerokai sutrumpėja ir yra nuo 0 s iki 50 s. Toks eismo valdymo metodas įmanomas pavienėse sankryžose ar pėsčiųjų perėjose, kur sankryžų darbo režimai nėra sinchronizuojami tarpusavyje.