phone

Paskambinkite mums

(85) 210 70 50
phone

Parašykite mums

Užduoti klausimą

pažymėtus laukus užpildyti privaloma

Viešojo transporto maršrutai ir tvarkaraščiai

Kaip sužinoti, kada pagal tvarkaraštį važiuoja žemagrindė transporto priemonė?

Tai galite  sužinoti oficialiame Įmonės tinklalapyje www.stops.lt. Pasirinkus dominantį maršrutą ir atvėrus jo tvarkaraštį, laikas, kuriuo atvyks žemagrindis autobusas/troleibusas, išskirtas geltoname fone.

Atnaujinimo data: 2020 02 18
Kur kreiptis dėl transporto priemonėje paliktų daiktų?

Greičiausias būdas rasti autobuse/troleibuse paliktą daiktą yra susisiekti su vežėjo atsakingais asmenimis. Daugiau informacijos galite rasti čia.

 

Atnaujinimo data: 2020 02 18
Kur kreiptis dėl netvarkingos/nešvarios transporto priemonės?

Už transporto priemonių švarą atsakingi Vilniaus mieste dirbantys vežėjai UAB „Transrevis“ ir UAB „Vilniaus viešasis transportas“.

Autobusų maršrutus, kuriuos aptarnauja šie vežėjai, galite rasti čia.

UAB „Transrevis“ adresas – Dariaus ir Girėno g. 177A, LT-02189 Vilnius, tel./faks. (8 5) 216 3806, el. paštas: info@bbus.ltwww.transrevis.lt

UAB „Vilniaus viešasis transportas“ adresas – Žolyno g. 15, LT-10209 Vilnius, tel. 1848, (8 5) 239 4700, Faks. (8 5) 270 9550, el. paštas: info@vilniausvt.ltwww.vilniausviesasistransportas.lt

Taip pat galite kreiptis ir el. paštu vteismas@vilniustransport.lt . Mūsų įmonės specialistai Jūsų atsiliepimą perduos atsakingam vežėjui, kuris su Jumis susisieks.

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Ar galiu stotelėje, kurioje nėra realaus viešojo transporto kursavimo laiko atspindinčios švieslentės, sužinoti kur šiuo metu yra man aktuali transporto priemonė?

Pasitikrinti transporto važiavimą realiu laiku yra galimybė interneto tinklalapyje http://m.stops.lt/vilnius/, programėlėse m.Ticket ir Trafi . Jums tereikia pasirinkti maršrutą, kryptį, stotelę, tuomet bus pateikiami prognozuojami transporto atvykimo laikai pagal realų transporto važiavimą. Jei prognozuojami laikai skiriasi nuo planinių atvykimo laikų, vadinasi transportas vėluoja/skuba. Jei programa nepateikia prognozuojamų laikų, galimas atvejis, kad transportas sugedo. Tai pat atvykimą realiu laiku galima pamatyti nuskanavus QR kodą, esantį stotelėje pateiktame tvarkaraštyje, arba suvedus pateiktą nuorodą į internetinę naršyklę. 

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Kur kreiptis dėl netinkamo viešojo transporto vairuotojo elgesio/vairavimo?

Už vairuotojų darbo kokybę atsakingi Vilniaus mieste dirbantys vežėjai UAB „Transrevis“ ir UAB „Vilniaus viešasis transportas“.

Autobusų maršrutus, kuriuos aptarnauja šie vežėjai, galite rasti čia.

UAB „Transrevis“ adresas – Dariaus ir Girėno g. 177A, LT-02189 Vilnius, tel./faks. (8 5) 216 3806, el. paštas: info@bbus.ltwww.transrevis.lt

UAB „Vilniaus viešasis transportas“ adresas – Žolyno g. 15, LT-10209 Vilnius, tel. 1848, (8 5) 239 4700, Faks. (8 5) 270 9550, el. paštas: info@vilniausvt.ltwww.vilniausviesasistransportas.lt

Taip pat galite kreiptis ir el. paštu vteismas@vilniustransport.lt . Mūsų įmonės specialistai Jūsų atsiliepimą perduos atsakingam vežėjui, kuris su Jumis susisieks.

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Kur galiu kreiptis su siūlymais dėl maršrutų trasų koregavimo/pratęsimo, dėl tvarkaraščių korekcijos, viešojo transporto stotelių infrastruktūros?

Visas užklausas susijusias su viešuoju transportu galite siųsti el. paštu vteismas@vilniustransport.lt

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Kur galiu kreiptis, jei viešasis transportas skuba/vėluoja?

Susidūrus su problemomis, naudojantis viešuoju transportu, visuomet galite skambinti tel. nr. 8 5 210 70 50. Taip pat užklausas galite siųsti el. paštu vteismas@vilniustransport.lt

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Kur galiu sužinoti koks vežėjas kokį maršrutą aptarnauja ir kaip su jais susisiekti?

Vilniaus miesto viešojo transporto vežėjai yra UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bei UAB „Transrevis“

Autobusų maršrutus, kuriuos aptarnauja šie vežėjai, galite rasti čia.

UAB „Vilniaus viešasis transportas“ adresas – Žolyno g. 15, LT-10209 Vilnius, tel. 1848, (8 5) 239 4700, Faks. (8 5) 270 9550, el. paštas: info@vilniausvt.ltwww.vilniausviesasistransportas.lt.

UAB „Transrevis“ adresas – Dariaus ir Girėno g. 177A, LT-02189 Vilnius, tel./faks. (8 5) 216 3806, el. paštas: info@bbus.ltwww.transrevis.lt.

 

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Kas yra greitasis autobusas?

Vilniaus mieste kursuoja 6 greitieji autobusų maršrutai. Greitieji autobusai pagreitina keliones viešuoju transportu, todėl jie nestoja visose stotelėse, o tik svarbiuose persėdimo punktuose, kur yra didesnis keleivių srautas.Tvarkaraščiuose greitieji autobusai išskirti žalia spalva, taip pat prie maršruto numerio nurodyta didžioji G raidė. Pasitikrinti, kokiose stotelėse stoja greitasis autobusas, galite tinklalapyje www.stops.lt , pasirinkus Jus dominantį maršrutą.

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Kaip galiu sužinoti kokiose viešojo transporto stotelėse veikia belaidis interneto ryšys?

Tinklalapyje www.stops.lt pasirinkus „Rodyti stotelių žemėlapį“, Jums reikia pasirinkti wi-fi ikonėlę  ir matysite visas stoteles, kuriose turėsite galimybę naudotis nemokamu belaidžiu internetu.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Ar galima matyti kokiais maršrutais kursuoja naujos transporto priemonės?

Pamatyti kokiais maršrutais kursuoja naujos transporto priemonės, Jums tereikia užsukti į tinklalapį www.stops.lt bei pasirinkti „Rodyti transporto judėjimą“. Tuomet galite pasirinkti ar matyti visas viešojo transporto priemones kursuojančias Vilniuje ar tik naujas.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Kur sužinoti kaip nuvažiuoti iš taško A į tašką B?

Tinklalapyje www.stops.lt pasinaudokite Greičiausio maršruto planavimo įrankiu. Jame pasirinkite išvykimo ir atvykimo stoteles, nurodykite išvykimo/atvykimo laiką ir dieną. Papildomai parametruose galite pasirinkti viešojo transporto priemonės tipą, laiką skirtą persėsti, atstumą tarp stotelių bei ėjimo greitį. Jei žinote tik adresus iš kur į kur reikia nuvykti, Jums reikia susirasti vietą žemėlapyje, kurioje esate, paspausti dešiniuoju pelės klavišu ir pasirinkti “Važiuoti nuo čia“ bei susiradus kelionės tikslą padaryti tą patį pasirinkus „Važiuoti į čia“. Jums bus rastas optimaliausias ir greičiausias maršrutas.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Kur rasti autobusų/troleibusų tvarkaraščius?

Tvarkaraščius rasite šia nuoroda mūsų įmonės tinklapyje, taip pat www.stops.lt, o naudojantis mobiliaisiais telefonais – m.stops.lt arba programėlėse m.Ticket ar Trafi.

Atnaujinimo data: 2019 09 20

Viešojo transporto bilietai

Ką daryti, jei važiavau autobusu/ troleibusu ir jis sugedo? Ar mano bilietas galios kitoje transporto priemonėje?

Sugedus transporto priemonei, pažymėtas/ aktyvintas bilietas suteikia teisę keleiviui važiuoti kita transporto priemone iki galinės maršruto stotelės arba biliete nurodytomis sąlygomis.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Ar reikia 30 dienų bilietą žymėti kiekvieną kartą įlipus į transportą?

30 dienų bilietą reikia pažymėti tik pirmąjį kartą įlipus į transportą. Pakartotinai prilietus Vilniečio kortelę su pažymėtu (aktyvintu) 30 d. bilietu prie komposterio, jo ekrane galėsite matyti bilieto galiojimo datą.

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Kiek galioja aktyvinti dienų ir ilgalaikiai bilietai?

Aktyvinti 1, 3, 5, 10 dienų bilietai galioja atitinkamą valandų skaičių nuo bilieto aktyvinimo momento: 1 d. bilietas -  24 val., 3 d. - 72 val., 5 d. - 120 val. ir 10 d. - 240 val. nuo bilieto aktyvinimo momento. Aktyvinti ilgesnės trukmės (30, 90, 180, 270, 12 mėn.) bilietai galioja atitinkamą kalendorinių dienų skaičių – iki paskutinės dienos 23 valandos 59 minučių. Aktyvinti darbo dienų bilietai galioja atitinkamą kalendorinių dienų skaičių, bet tik darbo dienomis iki paskutinės dienos 23 valandos 59 minučių. Terminui „darbo dienos“ priskirtinas šeštadienis ir (ar) sekmadienis, jei šiomis dienomis turi dirbti valstybės ir savivaldybių biudžetų finansuojamos įmonės, įstaigos ir organizacijos dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės priimtų nutarimų perkelti poilsio dienas. Darbo dienų bilietai švenčių dienomis negalioja.

Atnaujinimo data: 2020 01 15
Ar galiu turimus 30 minučių bilietus su nuolaida pakeisti į 30 minučių bilietus be nuolaidos, primokant tam tikrą pinigų sumą?

Turint tam tikros rūšies e. bilietus/ e. pinigus nėra galimybės juos pakeisti kita bilietų rūšimi.

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Ar turėčiau žymėti kitą bilietą, jei mano kelionė dėl spūsties užtruko ilgiau?

Keleivis už kelionę visuomeniniu transportu turėtų mokėti tiek, kiek ji trunka pagal nurodytą laiką internetiniame autobusų / troleibusų eismo tvarkaraštyje. Jei kelionė užtrunka ilgiau dėl kitų aplinkybių (eismo kamščių, avarijų), keleivis neprivalo mokėti daugiau. Tais atvejais, kai mieste susidaro didelės spūstys, keleivių kontrolė reaguoja į mieste besikeičiančia situaciją ir kiekvieną atvejį nagrinėja individualiai.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Kiek kartų galima persėsti iš vienos transporto priemonės į kitą, naudojant trumpuosius elektroninius 30 ar 60 minučių bilietus?

30 ar 60 minučių bilieto galiojimo metu galima persėsti iš vienos transporto priemonės į kitą neribotą skaičių

Atnaujinimo data: 2019 06 10
Kiek galioja 30 ir 60 minučių bilietai?

Trumpalaikiai 30 minučių, 60 minučių bilietai galioja atitinkamai 30 ir 60 minučių. Šiems bilietams dar yra skiriamas 10 minučių tolerancijos laikotarpis. Keleivis, pažymėjęs tokį bilietą, gali važiuoti iki 40 ar 70 minučių.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Ar galiu sumokėti už pilnos kainos bilietą, pažymėdamas du bilietus su 50 % nuolaida?

Ne, bilietai su nuolaida yra skirti asmenims, turintiems teisę į bilietų lengvatą ir jais apmokėti už pilnos kainos kelionę nėra galimybės.

Atnaujinimo data: 2019 06 10
Kiek kainuoja bilietas iš vairuotojo moksleiviui/ studentui?

Bilietas iš vairuotojo moksleiviui/ studentui yra su 50% nuolaida ir jo kaina  - 0,50 Eur

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Ar su popieriniu bilietu iš vairuotojo galima persėsti iš vienos transporto priemonės į kitą?

Ne, šis bilietas tokios galimybės nesuteikia.

Atnaujinimo data: 2019 06 10
Ar reikia žymėti bilietą, pirktą iš vairuotojo ir kiek jis galioja?

Taip, šį bilietą reikia pažymėti komposteryje, esančiame netoli vairuotojo. Jis galioja iki paskutinės maršruto stotelės.

Atnaujinimo data: 2019 06 10
Ar be Vilniečio kortelės galiu nusipirkti Pradinuko bilietą ir į išmanųjį telefoną per m. Ticket programėlę?

Taip, pradinuko bilietą galima turėti tiek Vilniečio kortelėje, tiek išmaniajame telefone, nusipirkus jį per m. Ticket programėlę.

 

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Kiek galioja pradinuko bilietas?

Bilietas pradeda galioti nuo jo aktyvinimo transporto priemonėje ir galioja 12 mėn. Pavyzdžiui, jei Pradinuko bilietas buvo nupirktas  rugsėjo mėn. 2 d.ir jis tą pačią dieną aktyvintas, bilietas galios 12 mėnesių, t. y. iki kitų metų rugsėjo mėn. 1 d. 23:59 val.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Noriu susigrąžinti pinigus už ilgalaikį bilietą. Kaip tai padaryti?

Susigrąžinti pinigus galima tik už naują, transporto priemonėje neaktyvintą ilgalaikį bilietą.

Daugiau informacijos apie bilietų įsigijimą, naudojimą ir grąžinimą galima rasti:

Atnaujinimo data: 2020 02 20
Kaip sumokėti už kelionę važiuojant poilsio ar švenčių dienomis, turint bilietą, galiojantį tik darbo dienomis?

Už kelionę važiuojant poilsio ar švenčių dienomis, kai yra ilgalaikis bilietas, galiojantis tik darbo dienomis, galima sumokėti 30 ar 60 minučių e. bilietais arba e. pinigais (Vilniečio kortelėje), taip pat popieriniu bilietu, įsigytu iš vairuotojo.

Atnaujinimo data: 2019 06 21

Vilniečio kortelė

Ar mano Vilniečio kortelė dar galioja?

Vilniečio kortelės, e. bilietų ir pinigų įsigijimo, naudojimo ir grąžinimo tvarkos apraše nurodyta, kad kortelė galioja 4 metus nuo įsigijimo dienos. Jeigu įsigyta Vilniečio kortele nesinaudojate, po nustatyto 4 metų laikotarpio kortelės galiojimas pasibaigė ir jį reikia pratęsti, atvykus į Klientų aptarnavimo centrą. Pažymima, kad pastoviai naudojantis Vilniečio kortele, jos galiojimo laikas prasitęsia automatiškai.

Atnaujinimo data: 2019 12 18
Ką daryti, jei Vilniečio kortelė neveikia?

Jeigu kortelė neveikia (jos negalima papildyti jokioje bilietų platinimo vietoje, neišeina aktyvinti joje esančių bilietų, į ją nereaguoja transporto priemonės komposteriai), bet jokių išorinių pažeidimų nėra, ji yra nemokamai pakeičiama į naują Vilniečio kortelę, į kurią yra perkeliamas e. bilietų ir/ ar e. pinigų likutis, buvęs neveikiančioje kortelėje. Visa tai yra atliekama Klientų aptarnavimo centruose.

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Pamečiau Vilniečio kortelę. Naujos įsigyti neplanuoju. Ar galiu bilietų likutį perkelti į m.Ticket programėlę?

Vilniečio kortelė ir m.Ticket programėlė yra dvi atskiros sistemos, kurios skiriasi savo funkcionalumu ir tarpusavyje jos nėra susietos. Dėl šios priežasties perkelti bilietų likutį iš Vilniečio kortelės į m.Ticket programėlę nėra galimybės.

Atnaujinimo data: 2019 12 12
Kodėl žymint bilietą nėra garsinio signalo?

Retai, bet pasitaiko atvejų, kai, žymint bilietą prie komposterio, garsinio signalo nebūna. Tokiu atveju prašytume paskaityti informaciją komposterio ekrane. Jei yra užrašas „Kelionė apmokėta“, tai bilietas buvo aktyvintas sėkmingai.

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Ar galiu papildyti Vilniečio kortelę ir 30 minučių, ir 60 minučių bilietais?

Elektroninėje savitarnoje galima papildyti Vilniečio kortelę ir 30, ir 60 minučių bilietais, tačiau tuomet į kortelę pirmieji įsirašys tie bilietai, kurie buvo nupirkti anksčiau. Išnaudojus vienos rūšies bilietus, bus galima naudotis kitos rūšies bilietais.

Bilietų platinimo vietose Vilniečio kortelę galima papildyti tik vienos rūšies 30 ar 60 minučių bilietais (nuo 1 iki 50 vnt.).

Jei jūsų kelionėms reikia ir 30 min, ir 60 min bilietų, pildykite kortelę pinigų suma, iš kurios norimą trumpąjį bilietą galėsite pasirinkti transporto priemonės komposteryje. 

Turėti ir 30, ir 60 minučių bilietus galite savo išmaniajame telefone, naudojant m. Ticket programėlę.

 

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Ar važiuojant naktiniais autobusais galima naudotis Vilniečio kortele, ar reikia pirkti popierinį bilietą iš vairuotojo?

Norint važiuoti naktiniais autobusais, reikia pirkti popierinį bilietą iš vairuotojo. Popierinių bilietų kainos: be nuolaidos — 1 Eur, su 50 % nuolaida — 0,50 Eur, su 80 % nuolaida — 0,20 Eur.

Atnaujinimo data: 2019 12 12
Ar galiu susigrąžinti pinigus už Vilniečio kortelę?

Įsigyta Vilniečio kortelė nėra grąžinama.

Atnaujinimo data: 2019 12 12
Ar galėsiu naudotis ta pačia Vilniečio kortele, jei pasikeitė mano statusas – tapau studentu/ senjoru/ netekau lengvatų?

Taip, galima naudotis ta pačia Vilniečio kortele, tik  reikėtų pakeisti kortelės nuolaidos tipą. Tai yra atliekama mūsų Klientų aptarnavimo centruose (Gedimino pr. 9A ar Geležinkelio g. 16). Nuotoliniu būdu to padaryti nėra galimybės. Keičiant nuolaidą, Vilniečio kortelė turi būti tuščia arba joje gali būti tik elektroniniai pinigai.

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Ar galiu važiuodamas viešuoju transportu vienu metu Vilniečio kortelėje aktyvinti bilietą sau ir kitam asmeniui, keliaujančiam kartu?

Naudojantis Vilniečio kortele, vienu metu galima aktyvinti tik vieną bilietą vienam keleiviui. Jei norite aktyvinti kelis bilietus vienu metu, rekomenduojame naudotis m.Ticket“ programėle, skirta mobiliesiems telefonams.

Atnaujinimo data: 2020 01 09
Kaip interneto Savitarnoje įregistruoti Vilniečio kortelę, integruotą į Moksleivio, LSP ar ISIC pažymėjimus?

Norint interneto Savitarnoje įregistruoti Vilniečio kortelę, integruotą į Moksleivio/ LSP/ ISIC pažymėjimus, internetinėje savitarnoje, reikėtų žinoti jos numerį, kuris susideda iš 9—10 skaitmenų. Šis numeris nėra matomas ant Moksleivio/ LSP/ ISIC pažymėjimų. Vilniečio kortelės numerį galima pamatyti, priglaudus Moksleivio/ LSP/ ISIC pažymėjimą prie komposterio transporto priemonėje bei paspaudus „Kortelės informacija“, pildant Moksleivio/ LSP/ ISIC pažymėjimą bilietų platinimo vietose, kortelės numeris visada yra nurodytas pardavimo kvite. Numerį galite sužinoti ir Klientų aptarnavimo centre (Gedimino pr. 9A ar Geležinkelio g. 16).

Atnaujinimo data: 2019 12 12
Ar galima elektroninius bilietus /pinigus perkelti į kitą kortelę nuotoliniu būdu?

Nuotoliniu būdu perkelti elektroninius bilietus/ pinigus į kitą kortelę nėra galimybės.

Atnaujinimo data: 2019 12 12
Ar galima atblokuoti jau užblokuotą Vilniečio kortelę?

Atblokuoti užblokuotos kortelės nėra galimybės.

Atnaujinimo data: 2019 12 12
Jei Vilniečio kortelėje turiu ilgalaikį bilietą, 30 minučių bilietą, ir elektroninius pinigus, kas pirmiausiai aktyvinsis, liečiant Vilniečio kortelę prie komposterio?

Iš Vilniečio kortelės pirmiausiai bus nuskaitomas kortelėje esantis  ilgalaikis bilietas, tuomet 30 arba 60 minučių e. bilietai. Jei bilietai baigiasi arba jie nebuvo įkelti, galėsite naudotis kortelėje turimais elektroniniais pinigais.

Išmaniajame telefone galite turėti skirtingas bilietų rūšis, norimą bilietų kiekį. Taip pat yra galimybė aktyvinti kelis skirtingų rūšių bilietus vienu metu sau ir kartu važiuojančiam keleiviui.

Atnaujinimo data: 2020 01 09
Ką daryti, jei kortelė buvo pažeista ar sulūžo?

Jei kortelė buvo pažeista ar sulūžo, reikėtų kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą (Gedimino pr. 9A ar Geležinkelio g. 16), kur e. bilietus/ e. pinigus iš pažeistos/sulūžusios Vilniečio kortelės bus galima perkelti į kitą kortelę. Naują Vilniečio kortelę (kaina 1,5 €) galėsite įsigyti tame pačiame centre. Jūsų pageidavimu, e. bilietus/e. pinigus galima perkelti ir į kitą, Jūsų turimą, Vilniečio kortelę.

Atnaujinimo data: 2019 12 12
Ką daryti praradus kortelę?

Praradus kortelę, reikia ją blokuoti. Tą padaryti galima e. savitarnoje.

Vilniečio kortelę galima blokuoti ir Klientų aptarnavimo centruose (Gedimino pr. 9A ar Geležinkelio g. 16). Šiuose centruose galėsite perkelti prarastos kortelės e. bilietų / e. pinigų likutį į kitą Vilniečio kortelę. Naują Vilniečio kortelę (kaina 1,5 Eur) galėsite įsigyti tame pačiame centre. Jūsų pageidavimu, e. bilietus/e. pinigus galima perkelti ir į kitą, Jūsų turimą, Vilniečio kortelę. Su savimi prašytumėme turėti asmens dokumentą ir prarastos Vilniečio kortelės numerį.

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Kodėl papildžius kortelę internetu ar bilietų platinimo vietoje, Savitarnos greitojoje likučių peržiūroje nematyti naujai papildytų e. pinigų (e. bilietų), o rodomas tik ankstesnis kortelės likutis?

Dabartinė Vilniečio kortelių sistema veikia taip, kad savitarnos greitojoje kortelės likučių peržiūroje skiltyje naujai papildytų e. pinigų (e. bilietų) informacija atsiranda tik po bilieto (iš naujai papildytų) aktyvinimo transporto priemonėje, praėjus 24 val. Per tiek laiko duomenys iš transporto priemonių komposterių patenka į savitarną. Sėkmingai papildytų, bet dar nenaudotų e. pinigų/ e. bilietų informaciją galima matyti svetainės skiltyje - „Mokėjimai ir sąskaitos“.

Atnaujinimo data: 2020 02 18
Kokias bilietų rūšis vienu metu galima turėti Vilniečio kortelėje?

Vilniečio kortelę galima papildyti norima pinigų suma arba pasirinktais vienos rūšies elektroniniais bilietais. Vienu metu Vilniečio kortelėje gali būti nuo 1 iki 60 Eur elektroninių pinigų, nuo 1 iki 50 vnt. 30 ar 60 minučių elektroninių bilietų ir (arba) 1—2 ilgalaikiai bilietai (vienas iš jų privalo būti aktyvintas).

Kortelėje esančius pinigus galima panaudoti, perkant 30 arba 60 minučių e. bilietą sostinės viešajame transporte. Jeigu kortelė papildyta elektroniniu bilietu, palietus komposterį, pasigirs garsinis signalas, reiškiantis, kad bilietas aktyvintas (pažymėtas) bei pasirodys informacija apie bilieto rūšį ir galiojimo trukmę.

Iš Vilniečio kortelės pirmiausia nuskaitomas kortelėje esantis terminuotasis bilietas, tuomet 30 arba 60 minučių e. bilietai. Jei bilietai baigiasi arba jie nebuvo įkelti, galite naudotis kortelėje turimais pinigais.

Atnaujinimo data: 2020 01 10

m. Ticket

Norėčiau nusipirkti elektroninių bilietų programėlėje m. Ticket, naudodamasis kompiuteriu, ne mobiliuoju telefonu. Kaip man tą padaryti, kokioje svetainėje?

m.Ticket programėlė yra susieta su telefono numeriu ir jis yra identifikuojamas, tik  naudojant mobiliuosius duomenis. Todėl pirkti bilietus galima tik per telefono įrenginį.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Nusipirkau bilietus per m. Ticket programėlę, įlipus į transportą, norėjau aktyvinti bilietą, tačiau bilietai dingo. Kodėl?

m.Ticket programėlė yra susieta su tam tikru telefono numeriu, kuris yra identifikuojamas naudojant mobiliuosius duomenis, todėl, reikėtų įsitikinti, kad yra išjungtas wi-fi ryšys ir įjungti mobilieji duomenys. Viršutiniame dešiniame telefono ekrano kampe turėtų būti matomas telefono numeris, į kurį bilietai buvo pirkti. Jei tinkamai veikia interneto ryšys, programėlės dešiniame kampe paspaudus mygtuką „Atnaujinti“, bilietų informacija telefone turėtų atsinaujinti.

Nepavykus atlikti atnaujinimo, patartina ištrinti ir iš naujo atsisiųsti mobiliąją aplikaciją.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Noriu naudotis m.Ticket programėle, bet neturiu Lietuvos ryšio operatoriaus telefono numerio. Kodėl netinka užsienio operatoriaus telefono numeris?

Autentifikavimas pagal telefono numerį galimas, tik jam naudojant lietuvišką SIM kortelę, nes šiam procesui būtinieji duomenys techniškai nėra gaunami, naudojant tarptinklinio ryšio paslaugą.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Kaip galėčiau gauti PVM sąskaitą-faktūrą už bilietą, pirktą per „m. Ticket“ programėlę?

Prisiregistravus m.Ticket savitarnos svetainėje ir pasirinkus reikiamą užsakymą, galėsite atsisiųsti sistemoje sukurtą PVM sąskaitą – faktūrą.

 

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Kur galėčiau pamatyti savo bilietų, pirktų per m. Ticket programėlę, pirkimo ir aktyvinimo informaciją?

Bilietų pirkimo ir aktyvinimo informaciją galima pamatyti, prisiregistravus savitarnos svetainėje. Duomenis galima rasti skiltyje „Paslaugų būsena/ Istorija".

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Ar m. Ticket programėlėje yra taikomas 10 min. tolerancijos laikotarpis 30 ir 60 minučių bilietams?

Aktyvintiems trumpesnio termino bilietams m. Ticket programėlėje yra nustatytos tokios pačios taisyklės, kaip ir Vilniečio kortelėje aktyvintiems trumpesnio termino bilietams. Aktyvinus 30/60 minučių bilietą yra taikoma 10 minučių tolerancijos, todėl pažymėjus bilietą galima važiuoti iki 40/70 minučių.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Ar galima nupirkti ir aktyvinti skirtingos rūšies bilietus vienu metu sau ir savo draugui?

Mobilioji programėlė vienu metu leidžia aktyvinti kelis bet kokios rūšies bilietus. Todėl su viename telefone esančiais aktyvintais bilietais tuo pačiu metu gali važiuoti ir keli asmenys.

Atnaujinimo data: 2019 06 10
Ar galima perkelti bilietus iš vieno telefono numerio į kitą?

Telefone esančioje m. Ticket programėlėje klientas gali perkelti norimą (-us) neaktyviną (-us) bilietą (-us) iš vieno telefono numerio į kitą. Bilietą (-us) galima perkelti tik vieną kartą.

Daugiau informacijos galite rasti čia

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Ką daryti, jei keleivių kontrolės metu išsikrovė mano telefonas?

Išsikrovus telefonui, keleivių kontrolės darbuotojai padės įkrauti jūsų telefono įrenginį.

Atnaujinimo data: 2019 06 10
Kaip susigrąžinti pinigus už bilietą m. Ticket programėlėje, kuris man nereikalingas?

Norint susigrąžinti nepanaudotą bilietą, reikėtų prisiregistruoti savitarnos svetainėje.

Atkreipiame dėmesį, jog pinigus už bilietą (-us), pirktą per „m. Ticket“ programėlę galima susigrąžinti tuomet, kai bilietas yra neaktyvintas / nepanaudotas. Programėlės Naudojimosi taisyklių 30 punkte yra nustatyta, kad „Neaktyvintas (nepanaudotas) važiavimo bilietas gali būti grąžinamas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo bilieto įsigijimo datos <...>“.

Susigrąžinti pinigus galima tik už naują, transporto priemonėje neaktyvintą ilgalaikį bilietą.

Daugiau informacijos apie bilietų įsigijimą, naudojimą ir grąžinimą galima rasti:

Atnaujinimo data: 2020 02 20
Ką daryti, jei pamečiau telefoną? Ar bilietai jame išliks?

Kadangi „m. Ticket“ programėlė yra susieta su tam tikru telefono numeriu, o ne su telefono įrenginiu, todėl, naudojant kitą telefono aparatą su tuo pačiu tel. numeriu, bilietai išliks.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Su kuo siejamas bilietas telefone – ar su telefono aparatu ar su telefono numeriu?

„m. Ticket“ programėlė yra susieta su tam tikru telefono numeriu, o ne su telefono įrenginiu. Numeris yra identifikuojamas, naudojant mobilius duomenis. Įjungus mobilų ryšį ir tinkamai veikiant interneto ryšiui, programėlės dešiniajame viršutiniame kampe paspaudus mygtuką „Atnaujinti“, virš jo turėtumėte matyti savo telefono numerį.

Atnaujinimo data: 2019 06 21

Lengvatos viešojo transporto bilietams

Kas turi teisę įsigyti specialųjį 12 mėnesių bilietą?

12 mėn. specialųjį bilietą turi teisę įsigyti:

  • asmenys, sulaukę 80 metų ir vyresni;
  • Lietuvos Respublikos nepriklausomybės gynėjai, pripažinti iš dalies darbingais, kuriems teisės naktų nustatyta tvarka yra nustatytas vidutinių specialiųjų poreikių lygis (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažinti II ar III grupės invalidais) dėl 1991 m. sausio 11–13 d. ir po to vykdytos SSRS agresijos;
  • žuvusių Lietuvos Respublikos nepriklausomybės gynėjų šeimos nariai, nukentėję nuo 1991 m. sausio 11–13 d. ir po to vykdytos SSRS agresijos;
  • nuo 1939-1990 metų okupacijų nukentėjusieji asmenys – politiniai kaliniai ir tremtiniai, buvusių getų, koncentracijos ar kitokio tipo prievartinių stovyklų kaliniai.
Atnaujinimo data: 2019 11 21
Turiu teisę į lengvatinius bilietus, tačiau pamiršau pasiimti lengvatas patvirtinantį dokumentą. Kaip man elgtis?

Keleivis,  negalintis pateikti galiojančio dokumento, suteikiančio jam teisę naudotis transporto lengvata, privalo pirkti bilietą už pilną kainą.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Ar taikoma lengvata bilietams, jei turiu išankstinę senatvės pensiją?

Keleiviams, turintiems išankstinę senatvės pensiją, lengvatos bilietams nėra taikomos.

Atnaujinimo data: 2019 06 10
Jei mano pensijos gavėjo pažymėjimas yra gaminamas, ar galiu keleivių kontrolei pateikti savo asmens dokumentą?

Jei keleiviui pagal amžių yra sukakęs senatvės pensijos amžius ir jis dar neturi pažymėjimo, keleivių kontrolei užtenka pateikti asmens dokumentą.

Atnaujinimo data: 2019 04 12
Kokį dokumentą kartu su lengvatiniu bilietu turėčiau pateikti keleivių kontrolei?

Keleivių kontrolei reikėtų pateikti galiojantį dokumentą, patvirtinantį asmens teisę į  šią bilieto rūšį. Keleivis, neturintis galiojančio dokumento, suteikiančio jam teisę naudotis transporto lengvata, privalo pirkti bilietą už visą kainą.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Pagal ką ir kokios nuolaidos yra taikomos keleiviams, turintiems neįgalumą?

Lengvatos bilietams yra taikomos pagal asmens darbingumo lygį, nurodytą Neįgaliojo pažymėjime. Kai neįgalumo lygis yra „iš dalies darbingas“, darbingumo lygis (%) nuo 30 iki 55 %, taikoma 50 % nuolaida transporto bilietams. Kai neįgalumo lygis yra „nedarbingas“, darbingumo lygis (%) nuo 0 iki 25 %, taikoma 80 % nuolaida transporto bilietams. 80 % nuolaida bilietams yra taikoma ir lydinčiam asmeniui (vienam asmeniui — vienas lydintysis).

Atnaujinimo data: 2019 06 10
Ar užsienio universiteto (mokyklos) studento pažymėjimas , "EURO26" pažymėjimas suteikia teisę į lengvatą?

Užsienio universiteto (mokyklos) studento pažymėjimas ir tarptautinis pažymėjimas "EURO26" nėra pripažinti dokumentais, suteikiančiais teisę pasinaudoti lengvatomis. Lengvatos bilietams taikomos, turint ISIC (angl. – International Student Identity Card) pažymėjimą.

 

Atnaujinimo data: 2019 06 06
Vaikui suėjo 7 metai, bet dar nelanko mokyklos, kokį bilietą jam pirkti?

Vaikui, sukakusiam 7 metus, reikėtų pirkti 30 min. ar 60 min. e. bilietus su 50 % nuolaida.

Atnaujinimo data: 2019 06 07
Kokį dokumentą kartu su 12 mėn. bilietu (kaina 2,90 Eur) turėčiau pateikti keleivių kontrolei?

Keleivis turi pateikti galiojantį dokumentą, patvirtinantį asmens teisę į  šią bilieto rūšį.

Atnaujinimo data: 2019 06 10
Kokia nuolaida yra taikoma studentams/ moksleiviams, perkant 30 minučių, 60 minučių ir dienų, ilgalaikius bilietus?

Moksleiviams ir studentams 30 ir 60 minučių bilietams yra taikoma 50 % nuolaida.  Dienų ir ilgalaikiams bilietams - 80 % nuolaida.

Atnaujinimo data: 2019 06 12
Kokį dokumentą kartu su Pradinuko bilietu turėčiau pateikti keleivių kontrolei?

Reikėtų pateikti ugdymo įstaigos išduotą moksleivio pažymėjimą.

Atnaujinimo data: 2019 06 10

Bagažo, gyvūnų vežimas

Ar galiu vežtis paspirtuką, riedžius, riedlentę transporto priemonėje? Ar jie turi būti pritvirtinti?

Taip, transporto priemonėje nemokamai galima vežtis paspirtuką, riedžius, riedlentę. Transporto priemonėje jų tvirtinti nereikia.

Atnaujinimo data: 2020 01 15
Noriu važiuoti transportu kartu su savo šunimi. Ar turiu už jį mokėti? Kokios yra jo vežimo sąlygos?

Keleivis, turėdamas dokumentus, kuriuose nurodomos skiepų žymos, turi teisę vežti  transporto priemone šunį be taros nemokamai. Šuo turi būti su antsnukiu (išskyrus dekoratyvinių veislių šunis, kuriems dėl jų veislės antsnukiai nepritaikyti), laikomas už ne ilgesnio kaip 0,5 m pavadėlio ir neturi užimti sėdimos vietos.

Atnaujinimo data: 2020 01 15

Viešojo transporto kontrolė

Ar galiu sumokėti baudą už kitą asmenį?

Taip, galima sumokėti baudą už kitą asmenį. Atliekant tokį mokėjimą  per elektroninę bankininkystę, yra svarbu pradinio mokėtojo pavadinimo ir pradinio mokėtojo kodo laukeliuose nurodyti asmens, už kurį mokama, vardą pavardę ir asmens kodą.

Atnaujinimo data: 2019 12 12
Kaip susimokėti baudą, gautą važiuojant viešuoju transportu?

Įmokas už administracines baudas galima susimokėti Mano VMI svetainėje arba per elektroninę bankininkystę, pasirenkant norimą banką ir nurodant Valstybinės mokesčių inspekcijos prie LR Finansų ministerijos biudžeto pajamų surenkamąją sąskaitą:

  • AB „Citadele" bankas - LT78 7290 0000 0013 0151 ;
  • AB „DNB bankas“ - LT74 4010 0510 0132 4763 ;
  • AB „SEB“ - LT05 7044 0600 0788 7175 ;
  • AB „Šiaulių bankas“ - LT32 7180 0000 0014 1038 ;
  • Danske Bank A/S Lietuvos filialas - LT74 7400 0000 0872 3870 ;
  • Nordea Bank  AB Lietuvos skyrius - LT12 2140 0300 0268 0220 ;
  • AB „Swedbank“ - LT24 7300 0101 1239 4300 ;
  • UAB „Medicinos bankas“ -  LT42 7230 0000 0012 0025 .

Pildant kvitą būtina nurodyti:

  • Mokėtojo asmens kodas
  • Gavėjas – Valstybinė mokesčių inspekcija
  • Įmokos kodas – 1001
  • Administracinės teisės pažeidimų registro identifikavimo kodas (ROIK)
  • Įmokos suma

Administracinių baudų įmokas taip pat galima sumokėti įmokų surinkimo paslaugas teikiančiose įstaigose ir jų ar jų tarpininkų padaliniuose pagal galiojančius susitarimus su VMI:

  • AB „Lietuvos paštas“ pašto skyriuose;
  • UAB „Paysera LT"
  • SOLLO, UAB tarpininko MAXIMA LT, UAB kasose;
  • UAB „Elotus“;
  • UAB „Perlo paslaugos“ terminaluose;
  • per UAB „Viena Sąskaita“ interneto portalą;
  • UAB „Mokėjimų paslaugos" spaudos kioskuose.
  • UAB „Mokėjimo terminalų sistemos“ mokėjimo savitarnos terminaluose FOXBOX.

 

Atnaujinimo data: 2019 12 12

Transporto priemonių stovėjimas

Turiu gyventojo leidimą, kuris buvo išduotas iki 2019-12-31, po 2020-01-01 pasikeitė rinkliavos zonos. Ar mano leidimas galioja? Ar reikia įsigyti naują?

Jūsų turimas gyventojo leidimas statyti automobilį galios tokiomis pat sąlygomis, kokiomis ir buvo išduotas, iki tol, kol baigsis jo galiojimas.

Pratęsiant leidimą, įsigyjant naują arba papildomą antrojo automobilio stovėjimo leidimą nuo sausio 1 d., bus priskirta nauja leidimo galiojimo teritorija. Tikslią informaciją, kaip atrodys naujos gyventojų leidimų galiojimo teritorijos, jau greitai galėsite matyti interneto svetainėje.

Pratęsti turimą ar įsigyti naują leidimą galima elektroniniu būdu, arba atvykus į vieną iš Klientų aptarnavimo centrų, esančių Gedimino pr. 9A (Vinco Kudirkos a.) arba Geležinkelio g. 16 (Geležinkelio stotyje).

Atnaujinimo data: 2020 02 20
Kokius dokumentus reikia pateikti, norint gauti gyventojo leidimą?

Atvykus į Klientų aptarnavimo centrą, pildant prašymą gyventojo leidimui, būtina pateikti:

  • pažymą apie deklaruotą gyvenamąją vietą;
  • galiojantį vairuotojo pažymėjimą.

SVARBU

Tais atvejais, kai tik deklaravote naują gyvenamąją vietą vienoje iš rikliavos zonų ir pageidaujate gauti gyventojo leidimą, būtina pateikti "Pažymą apie deklaruotą gyvenamąją vietą". Ją galite užsisakyti atvykus į Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį, el. paštu info@registrucentras.lt ar paštu arba per kurjerį, adresu: VĮ Registrų centrui Lvovo g. 25-101, 09320, Vilnius.

Išsiimti gyventojo leidimą galima ir elektroniniu būdu - prašymas pateikiamas, leidimas pratęsiamas identifikuojantis per Centrinį elektroninių paslaugų portalą "Elektroniniai valdžios vartai". Jeigu nesutinkate, kad Jūsų duomenys būtų renkami per Centrinį elektroninių paslaugų portalą „Elektroniniai valdžios vartai“ gyventojo leidimą galite gauti Klientų aptarnavimo centruose (V. Kudirkos a. 9A; Geležinkelio g. 16, Vilnius), daugiau informacijos čia.

Leidimo išdavimo gidas.

 

Gyventojo leidimo valstybinį numerį galima keisti ne dažniau kaip kas 7 kalendorines dienas.

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Kokios yra sąlygos, norint gauti antrą gyventojų leidimą? Kokie dokumentai turi būti pateikti?

Atvykus į Klientų aptarnavimo centrą, pildant prašymą gauti antrąjį gyventojo leidimą, būtina pateikti:

  • pažymą apie deklaruotą gyvenamąją vietą;
  • galiojantį vairuotojo pažymėjimą.

Tais atvejais, kai tik deklaravote naują gyvenamąją vietą vienoje iš rikliavos zonų ir pageidaujate gauti gyventojo leidimą, būtina pateikti "Pažymą apie deklaruotą gyvenamąją vietą". Ją galite užsisakyti atvykus į Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį, el. paštu info@registrucentras.lt ar paštu arba per kurjerį, adresu: VĮ Registrų centrui Lvovo g. 25-101, 09320, Vilnius

Išsiimti gyventojo leidimą galima ir elektroniniu būdu - prašymas pateikiamas, leidimas pratęsiamas identifikuojantis per Centrinį elektroninių paslaugų portalą "Elektroniniai valdžios vartai". Jeigu nesutinkate, kad Jūsų duomenys būtų renkami per Centrinį elektroninių paslaugų portalą „Elektroniniai valdžios vartai“ gyventojo leidimą galite gauti Klientų aptarnavimo centruose (V. Kudirkos a. 9A; Geležinkelio g. 16, Vilnius), daugiau informacijos čia.

Leidimo išdavimo gidas.

 

Gyventojo leidimo valstybinį numerį galima keisti ne dažniau kaip kas 7 kalendorines dienas.

 

Atnaujinimo data: 2020 01 15
Kas turi teisę įsigyti gyventojo leidimą?

Gyventojo leidimą gali įsigyti asmuo:

  • gyvenantis apmokestintų rinkliavų zonoje; 
  • deklaruotas gyvenamoje patalpoje;
  • turintis galiojantį vairuotojo pažymėjimą.

SVARBU

Tais atvejais, kai tik deklaravote naują gyvenamąją vietą vienoje iš rikliavos zonų ir pageidaujate gauti gyventojo leidimą, būtina pateikti "Pažymą apie deklaruotą gyvenamąją vietą". Ją galite užsisakyti atvykus į Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį, el. paštu info@registrucentras.lt ar paštu arba per kurjerį, adresu: VĮ Registrų centrui Lvovo g. 25-101, 09320, Vilnius

 

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Kokie dokumentai reikalingi, norint gauti leidimą nemokamai statyti elektromobilį?

Norint gauti leidimą nemokamai statyti elektromobilį visose rinkliavos zonose, būtina pateikti techninį pasą bei užpildyti atitinkamos formos prašymą Klientų aptarnavimo centre (V. Kudirkos a. 9A; Geležinkelio g. 16, Vilnius)

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Turiu leidimą elektromobiliui. Kokiose vietose galėčiau statyti savo elektromobilį nemokamai? 

Elektromobilio leidimas suteikia teisę statyti automobilį vietine rinkliava apmokestintose automobilių stovėjimo vietose.

Elektromobilio leidimas nesuteikia teisės nemokamai statyti automobilį privačiose automobilių stovėjimo aikštelėse, taip pat „Sustoti draudžiama“, „Stovėti draudžiama“ ir „Rezervuota stovėjimo vieta“ ženklų galiojimo zonose bei kitaip pažeisti Kelių eismo taisykles (nesilaikyti pastatymo būdo ir pan.).

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Kur Vilniuje būtų galima nemokamai pastatyti turistinį autobusą?

Turistinius autobusus Vilniaus mieste galima statyti nemokamai vietose, pažymėtose tam skirtais ženklais. Jas galite rasti čia.  

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Kur galėčiau nemokamai pastatyti motociklą?

Motociklų statymui skirtos ir kelio ženklais "Stovėjimo vieta motociklams" paženklintos stovėjimo vietos:

  • Upės g. 6,
  • Barboros Radvilaitės g. 6,
  • aikštėje šalia M. Daukšos g.,
  • M. K. Čiurlionio g.,
  • šalia apžvalgos aikštelės Subačiaus g.,
  • Pylimo g. 33,
  • Subačiaus–Strazdelio g. sankryža.

Motociklininkai šiose vietose savo transporto priemones gali statyti nemokamai. Vietinę rinkliavą privaloma susimokėti tiems motociklininkams, kurie naudojasi automobiliams skirtomis mokamomis stovėjimo vietomis. 

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Ar galima papildomai sumokėti už automobilio stovėjimą, jeigu laiku to padaryti neturėjau galimybių?

Pasibaigus apmokėtam stovėjimo laikui, kai už stovėjimą mokama į bilietų automatą, nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 10 minučių nuo apmokėto stovėjimo laiko pabaigos, privaloma papildomai sumokėti nustatyto dydžio vietinę rinkliavą nuostatų nustatyta tvarka arba išvykti iš mokamos stovėjimo vietos. Bilietą, patvirtinantį papildomą apmokėjimą, privaloma palikti automobilyje nuostatų nustatyta tvarka.

Pasibaigus apmokėtam stovėjimo laikui arba nutraukus užsakymą ir neišvykus iš mokamos stovėjimo vietos, kai už stovėjimą mokama naudojantis mobiliojo ryšio operatorių paslaugomis, privaloma iš karto papildomai sumokėti nustatyto dydžio vietinę rinkliavą nuostatų nustatyta tvarka arba išvykti iš mokamos stovėjimo vietos.

Pavėlavus papildomai sumokėti vietinę rinkliavą, gali būti sumokama nustatyto dydžio vietinė rinkliava per 72 val. nuo pranešimo surašymo dienos pabaigos nustatytais būdais, privalomai nurodant automobilio valstybinį numerį ir gauto pranešimo registracijos numerį;

Jeigu neturite galimybės įsigyti bilieto iš bilietų automato, už automobilio stovėjimą galite mokėti SMS žinutėmis.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Kur galiu statyti automobilį, turėdamas neįgalių asmenų automobilių statymo kortelę? Kas tokią kortelę išduoda?

Nuo 2011 m. rugsėjo 1 d. vietinės rinkliavos už naudojimąsi mokamomis automobilių stovėjimo vietomis lengvata taikoma asmenims, kurie savo automobilius pasižymėję neįgalių asmenų automobilių statymo kortele. Neįgalių asmenų automobilių statymo korteles išduoda Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vilniaus teritorinis skyrius (Švitrigailos g. 10). Automobilius, kurie pažymėti skiriamuoju ženklu „Neįgalusis“, nemokamai galima statyti tik tose stovėjimo vietose, kurios skirtos neįgaliesiems ir pažymėtos skiriamaisiais kelio ženklais „Neįgalieji“.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Ar galiu statyti automobilį rezervuotoje vietoje su neįgaliųjų asmenų automobilių statymo kortele?

Rezervuotose automobilių stovėjimo vietose, automobilius galima statyti tik su SĮ „Susisiekimo paslaugos“ išduodamu specialiu leidimu. Specialūs leidimai išduodami įmonėms, įstaigoms ir organizacijoms, kurios rezervavo stovėjimo vietas ir nustatyta tvarka moka vietinę rinkliavą. Automobiliams, pažymėtiems neįgaliųjų asmenų automobilių statymo kortele, nesuteikiama teisė statyti automobilius rezervuotose vietose. Automobilius, pažymėtus neįgalių asmenų automobilių statymo kortele, galima nemokamai statyti mokamose automobilių stovėjimo vietose.

Pažymima, jog neįgaliųjų asmenų automobilių statymo kortelė privalo būti padėta ant prietaisų skydelio matomoje vietoje.

Atnaujinimo data: 2020 02 18
Ar reikia mokėti vietinę rinkliavą švenčių dienomis?

Vairuotojai, mokėdami vietinę rinkliavą, vadovaujasi kelio ženklais ir papildomomis lentelėmis, kuriose yra nurodoma savaitės dienos ir valandos, kada renkama rinkliava, todėl švenčių dienomis (jei to reikalauja kelio ženklai) už stovėjimą reikia mokėti.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Ar mokamas automobilių statymas sekmadieniais?

Laikas, kada už stovėjimą mokama, nurodomas kelio ženkluose. Visomis savaitės dienomis rinkliava renkama visoje mėlynojoje rinkliavos zonoje nuo 8 iki 24 val. ir geltonojoje zonoje esančiose Turgaus, Rinktinės, Geležinkelio, Sodų gatvėse ir Pylimo gatvės dalyje prie Halės turgaus, nuo 8 iki 20 val.  Daugiau informacijos apie mokamas vietas rasite čia.

Atnaujinimo data: 2020 01 10

Transporto priemonių kontrolė

Nesutinku su užfiksuotu pažeidimu, kur kreiptis dėl apskundimo?

Informaciją apie pažeidimo nagrinėjimą ir apskundimo tvarką automobilio savininkas (valdytojas) gaus registruotu laišku, siunčiamu deklaruotos gyvenamosios vietos adresu. Jei automobilio savininkas juridinis asmuo, medžiaga siunčiama juridinio asmens registracijos adresu.

Atnaujinimo data: 2020 02 24
Sustojau tik kelioms minutėms ir kontrolierius užfiksavo automobilį ir išrašė baudą. Ar jis elgėsi teisingai?

Vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2011-07-13 sprendimu Nr.1-127 patvirtintais Vietinės rinkliavos už naudojimąsi tarybos nustatytomis mokamomis vietomis automobiliams statyti nuostatais - palikus automobilį mokamoje stovėjimo vietoje reikia nedelsiant sumokėti vietinę rinkliavą už automobilio stovėjimą.  Jei kontrolierius nemato mokėjimo už stovėjimą patvirtinimo, jis privalo išrašyti baudą. Norime priminti, kad už automobilio stovėjimą galite sumokėti monetomis į bilietų automatą arba SMS žinute.

Atnaujinimo data: 2020 02 24
Nespėjau pratęsti automobilio stovėjimo laiko. Ką daryti?

Paaiškinimą dėl padaryto pažeidimo, taip pat pastabas dėl protokolo turinio turėsite teisę pateikti administracinio teisės pažeidimo bylos nagrinėjimo metu. Atkreipiame dėmesį, kad patogus mokėjimas už automobilio stovėjimą naudojantis mobiliojo ryšio operatorių teikiama paslauga atsiskaityti SMS žinute. 

Atnaujinimo data: 2020 02 24
Ketinau sumokėti, tačiau neveikė bilietų automatas. Kaip elgtis tokiu atveju?

Sugedus bilietų automatui, mokėkite į artimiausią bilietų automatą. Jeigu automatas neišdavė bilieto, apie tai galite pranešti skambindami telefonu +370 656 07125.

Atnaujinimo data: 2020 02 24
Neturėjau grynųjų pinigų sumokėti už stovėjimą. Kaip elgtis?

Mokėti už automobilio stovėjimą galite ne tik monetomis į bilietų automatą, bet ir naudodamiesi mobiliojo ryšio operatorių teikiama paslauga -  atsiskaitymu SMS žinute.

Atnaujinimo data: 2020 02 24
Gavau pranešimą ir norėjau sumokėti nustatytą rinkliavą per 72 val. nuo pranešimo surašymo dienos pabaigos, tačiau nespėjau. Ką daryti?

Nesumokėjus rinkliavos iki nurodyto termino, nuotraukose užfiksuota medžiaga yra perduodama Vilniaus miesto savivaldybės administracijos darbuotojams tolimesniam nagrinėjimui. Informaciją apie paskirtą baudą ir mokėjimo sąlygas automobilio savininkas (valdytojas) gaus registruotu laišku, siunčiamu deklaruotos gyvenamosios vietos adresu. Jei automobilio savininkas yra juridinis asmuo, medžiaga bus siunčiama juridinio asmens registracijos adresu. 

Atnaujinimo data: 2020 02 24
Ant automobilio radau pranešimą. Kur kreiptis? Kur sumokėti baudą?

Gavus pranešimą apie iš karto nesumokėtą vietinę rinkliavą, pastačius automobilį mokamoje stovėjimo vietoje, nustatytą rinkliavą galite sumokėti per 72 val. nuo pranešimo surašymo dienos pabaigos (pvz., pranešimas surašytas 2016-01-01 9 val., sumokėti galite iki 2016-01-04 24 val.) e. savitarnoje skiltyje "Rinkliavos apmokėjimas gavus pranešimą", grynaisiais pinigais SĮ "Susisiekimo paslaugos" Klientų aptarnavimo centruose (V. Kudirkos a. 9A; Geležinkelio g. 16, Vilnius) arba grynaisiais pinigais Foxbox terminaluose.  Nesumokėjus rinkliavos iki nurodyto termino, nuotraukose užfiksuota medžiaga yra perduodama Vilniaus miesto savivaldybės administracijos darbuotojams tolimesniam nagrinėjimui. Informaciją apie paskirtą baudą ir mokėjimo sąlygas automobilio savininkas (valdytojas) gaus registruotu laišku, siunčiamu deklaruotos gyvenamosios vietos adresu. Jei automobilio savininkas yra juridinis asmuo, medžiaga bus siunčiama juridinio asmens registracijos adresu. 

Atnaujinimo data: 2020 02 24
Buvo pasibaigęs gyventojo leidimas ir gavau pranešimą. Kaip man elgtis?

Pasibaigus gyventojo leidimo galiojimui, jį galite pratęsti e. savitarnoje arba SĮ "Susisiekimo paslaugos" Klientų aptarnavimo centruose (V. Kudirkos a. 9A; Geležinkelio g. 16, Vilnius). Nepratęsus leidimo ir palikus automobilį mokamoje stovėjimo vietoje, reikia sumokėti vietinę rinkliavą už automobilio stovėjimą.

Atnaujinimo data: 2020 02 24

m. Parking

Kaip man sužinoti, kiek aš turėsiu mokėti už užsakytą automobilio stovėjimą?

Jeigu naudojatės išmaniuoju telefonu, mokėtina suma rodoma m.Parking programėlės lange. Taip pat sistema nuolat informuoja apie užsakytą paslaugą ir mokėtiną sumą siųsdama pranešimus.

Užsakant paslaugą trumposiomis žinutėmis galimybės gauti  informaciją apie mokėtiną sumą nėra, tačiau tai jūs galite pasitikrinti, užėję į internetinę savitarnos svetainę.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Ar aš turiu pats pasirinkti rinkliavos zoną, ar zona automatiškai nustatoma pagal mano mobiliojo įrenginio buvimo vietą?

Jeigu naudojatės išmaniuoju telefonu, Jūs turite dvi galimybes: automatinį rinkliavos zonos nustatymą, jeigu pasirinkote šį funkcionalumą m.Parking programėlėje ir galimybę pačiam pasirinkti rinkliavos zoną. Atkreipiame dėmesį, kad automatinis rinkliavos zonos nustatymas ne visada gali būti tikslus, ypač, jei esate ties dviejų rinkliavos zonų riba, todėl rekomenduojame pasitikrinti, ar automatiškai parinkta rinkliavos zona iš tikrųjų atitinka rinkliavos zoną, kurioje Jūs pastatėte savo automobilį. Ypatingai atkreipiame dėmesį į tai, kad jei Jūs užsakote paslaugą automobiliui, prie kurio Jūs nesate paslaugos užsakymo metu (galbūt automobilis yra vienoje rinkliavos zonoje, o Jūs kitoje rinkliavos zonoje), tuomet Jūs turite pats parinkti rinkliavos zoną, kurioje pastatytas automobilis.

Užsakant paslaugą trumposiomis žinutėmis privalu nurodyti rinkliavos zonos kodą (pirmąją raidę: Mėlynoji – M, Raudonoji – R, Geltonoji – G ir Žalioji – Z) trumpojoje užsakymo žinutėje.

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Ar turėsiu mokėti už automobilio stovėjimą, jei užsakiau mokamojo automobilių stovėjimo paslaugą kitai dienai, tačiau dar neįsigaliojus mokamajam stovėjimo laikui kitą dieną, paslaugą nutraukiau?

Ne, Jums nutraukus paslaugą dar neįsigaliojus mokamajam automobilių stovėjimo laikui, vietinės rinkliavos už automobilio stovėjimą mokėti nereikės. Jūs sumokėsite tik mobiliojo ryšio operatoriui už paslaugos užsakymą.

Atnaujinimo data: 2020 02 18
Ar galiu užsakyti paslaugą iš anksto kitai dienai?

Taip, naudodamiesi programa išmaniajame telefone, jūs iškart galite numatyti mokamo automobilių stovėjimo pabaigą kitą dieną (ir netgi dar kitą dieną). Jeigu paaiškėtų, kad jums nereikės automobilio statyti kitą dieną mokamojoje stovėjimo vietoje, jūs galėsite nutraukti užsakymą bet kada, net jeigu tai bus vidurnaktis.

Užsakant paslaugą trumposiomis žinutėmis, automobilio statymą kitai dienai galėsite užsakyti tik pasibaigus mokamojo automobilių stovėjimo laikui tą dieną, kurią mėginsite užsakyti paslaugą. Pavyzdžiui, jums užsakius paslaugą šiandien 19 val., užsakymas galios iki 20 val. (jei užsakėte rinkliavos zonoje, kurioje automobilių stovėjimas mokamasis iki 20 val.). 20 val. užsakymas bus automatiškai nutrauktas.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Jeigu nėra galimybės numatyti mokamojo automobilio stovėjimo trukmės, aš bijau, kad pamiršiu nutraukti paslaugą, kas tada nutiks? Turėsiu mokėti už automobilio stovėjimą iki tol, kol prisiminsiu ir nutrauksiu?

Užsakius mokamojo automobilio stovėjimo paslaugą trumpąja žinute, vairuotojui kas valandą bus siunčiamas priminimas apie užsakytą paslaugą. Tad, jei pamiršote nutraukti paslaugą, jums bus primenama, kad ją užsakėte, jei tik neatsisakysite gauti priminimus, nes pagal nutylėjimą vartotojo patogumui priminimas yra siunčiamas. Automatiškai užsakyta mokamojo automobilių stovėjimo paslauga nutraukiama, pasibaigus nustatytam mokamojo stovėjimo laikui dienos pabaigoje. Didžiojoje dalyje stovėjimo vietų mokamasis automobilių statymo laikas baigiasi 20 val.

Atnaujinimo data: 2020 02 18
Ar galiu numatyti mokamojo automobilio stovėjimo trukmę, jeigu paslaugą užsakinėju trumposiomis žinutėmis?

Ne, paslaugą užsakant trumposiomis žinutėmis, nėra galimybės nusimatyti stovėjimo trukmę. Šiuo būdu paslauga užsakoma siunčiant užsakymo kodą Start. Jūs bet kada galite nutraukti užsakymą, siųsdami nutraukimo kodą Stop.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Jeigu naudodamasis išmaniuoju telefonu aš numatau iki kada mano automobilis stovės mokamojoje stovėjimo vietoje, tačiau paaiškėja, kad iš tikrųjų jis stovės ilgiau, nei buvau numatęs, kaip aš galiu pratęsti mokamojo stovėjimo trukmę? Ar man reikia sulaukti, kol paslauga bus automatiškai nutraukta ir atlikti užsakymą iš naujo?

Pratęsti mokamojo stovėjimo trukmę galėsite iškart, kai tik sužinosite, kad Jūsų automobilis stovės ilgiau, nei buvote numatę. Jums tiesiog reikės pakeisti numatytą mokamojo stovėjimo pabaigą m.Parking programėlėje, esančioje Jūsų telefone.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Kaip kontrolierius matys, kad aš sumokėjau už stovėjimą?

Kontrolierius matys informaciją apie mokėjimą, nuskenuodamas automobilio valstybinį numerį.

Atnaujinimo data: 2020 01 10
Kokius veiksmus turėčiau atlikti, kad galėčiau už parkavimą sumokėti m. Parking programėle?

Apmokėjimo už stovėjimą paslaugą galima užsakyti iš karto, jei tik turite mobilųjį telefoną. Jei naudojatės išmaniuoju telefonu, parsisiuntę m.Parking programėlę, turėsite įvesti automobilio valstybinį numerį, pasirinkti rinkliavos zoną ir nusimatyti mokamojo stovėjimo užsakymo paslaugos trukmę tam, kad pamiršus nutraukti paslaugą, paslauga būtų nutraukta automatiškai jūsų numatytu laiku. Net ir numačius paslaugos nutraukimo laiką, Jūs paslaugą galite nutraukti bet kada anksčiau numatyto laiko.

Jei paslaugą pirmą kartą užsakysite siųsdami trumpąją žinutę numeriu 1332, turėsite surinkti tekstą: Start[tarpas][rinkliavos zonos kodas][tarpas][valstybinis numeris]. Vėliau užsakydami paslaugą, jei mokėsite už to paties automobilio stovėjimą, galėsite siųsti tik užsakymo kodą ir rinkliavos zonos pirmąją raidę, pvz.: Start G. Norėdami nutraukti paslaugą, numeriu 1332 išsiųsite užsakymo nutraukimo kodą Stop.

Atnaujinimo data: 2020 01 15

Dviračiai ir pėstieji

Kur galėčiau daugiau sužinoti apie oranžinius dviračius?

Daugiau informacijos apie oranžinius dviračius galite rasti  Cyclocity Vilnius puslapyje. 

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Ar galiu vežtis dviratį viešuoju transportu?

Dviračius leidžiama vežti tik tose transporto priemonėse, kurios pažymėtos specialiais dviračius leidžiančiais vežti ženklais. Keleivis su dviračiu gali įlipti tik pro antrąsias transporto priemonės duris, šalia kurių įrengta speciali vieta, skirta vežti dviračiams. Dviračiai vežami taip, kad jų transportavimas netrukdytų saugiai ir komfortiškai kitų keleivių kelionei.

Šiuo metu dviračius galima vežti 1G ir 3G autobusų maršrutais, kurie lengvai atpažįstami pagal išorinį transporto priemonės dizainą bei užrašą "Velobusas". Tvarkaraščiuose bei švieslentėse šie autobusai pažymėti specialiomis dviračio ikonėlėmis, kad keleiviai iš anksto žinotų, kokiu laiku atvyks dviračiui vežti pritaikyta transporto priemonė.

Atnaujinimo data: 2019 06 21
Dalintis: