phone

Paskambinkite mums

(85) 210 70 50
phone

Parašykite mums

Užduoti klausimą

pažymėtus laukus užpildyti privaloma

Vilniečio kortelė

Ką daryti, jei kortelė buvo pažeista ar sulūžo?

Jei kortelė buvo pažeista ar sulūžo, reikėtų kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą (Gedimino pr. 9A ar Geležinkelio g. 16), kur e. bilietus/ e. pinigus iš pažeistos/sulūžusios Vilniečio kortelės bus galima perkelti į kitą kortelę. Naują Vilniečio kortelę (kaina 1,5 €) galėsite įsigyti tame pačiame centre. Jūsų pageidavimu, e. bilietus/e. pinigus galima perkelti ir į kitą, Jūsų turimą, Vilniečio kortelę.

Atnaujinimo data: 2019 12 12
Dalintis: